عرق کاسنی میگن بخوری اشکال نداره ت هفته من یخیلی زیاد ترش میکنم مرگمه

۲ پاسخ

من ماه اخر روزی نصف استکان میخوردم که بچم زردی نگیره
البته سر بچه اولم

من عرق کاسنی می‌خوردم سردرد میشدم دو سه بار خوردم سرم درد گرفت نخوردم دیگه چون طبعش سردِ زود اذیتم میکرد

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد