۲ ساعت
۶ساعت برامن
عه عزیزم کیسه آبت پاره شده؟ من تجربه شو ندارم فقط اومدم بگم تا جایی که میتونی استرس نداشته باش و به این فکر کن که ایشالا فردا نینی ت بغلته😍😍😍
ساعت 12 شب پاره شد 10 و نیم صبح زایمان کردم
۴ساعت
کلا بیشتر از ۱۲ ساعت خطرناک من ۱۲شاعت درد کشیدم چون کیسه دیگ خشک شد رفتم سزارین
۱۵ ساعت بعدش
من ساعت ۳ صبح کیسه آبم پاره شد با آمپول فشار ۱۰ و نیم صبح زایمان کردم
6 ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.