۹ پاسخ

۲ ساعت

۶ساعت برامن

عه عزیزم کیسه آبت پاره شده؟ من تجربه شو ندارم فقط اومدم بگم تا جایی که میتونی استرس نداشته باش و به این فکر کن که ایشالا فردا نینی ت بغلته😍😍😍

ساعت 12 شب پاره شد 10 و نیم صبح زایمان کردم

۴ساعت

کلا بیشتر از ۱۲ ساعت خطرناک من ۱۲شاعت درد کشیدم چون کیسه دیگ خشک شد رفتم سزارین

۱۵ ساعت بعدش

من ساعت ۳ صبح کیسه آبم پاره شد با آمپول فشار ۱۰ و نیم صبح زایمان کردم

6 ساعت

سوال های مرتبط