خانما بعد سزارین برای خودمون از اینا بگیریم یا نواربهداشتی بزرگ؟

تصویر
۱۴ پاسخ

من بیمارستان خصوصی میخوام برم خودشون میدن یا بخرم؟؟؟

آره منم از اینا گرفتم

من از همینا گرفتم

از اینا باید دوتا باهم بزاری

نوار بهداشتی بزرگ بگیر من سزارین بودم خیلی خونریزی زیاده

منم ازینا گرفتم

اینا خیلی بهتر از نوار بهداشتیه عزیزم، بیمارستان خصوصی هم از اینها میده نوار نمیده

طوبی سایز بزرگ جوابه
نوار بهداشتی چند روز اول جواب نیست
من دوتا این‌میزاشتم باز

از همینا یک بسته و کنارش نوار بهداشتی بزرگم بگیر

منم از همین خریدم

آره چندتا بسته بگیر

من از همینا خریدم

این خوبه من هنوزم ازینا اظتفاده میکنم

من که هنوز نخریدم نمیدونم از کدام بخرم

سوال های مرتبط