تم بادکنک دخترم چطوره خانما نظر بدید

تصویر
۷ پاسخ

بادکنکا همینجوری میمونن؟ یا چیزی هست توش که سنگین بشه

چرا عدد یک کم باده

عدد۱ ترکیده

عدد ۱رو بیشتر باد کن کم باد هست

قشنگه مبارک باشه

قشنگه.عدد رو هم همون رنگی می‌گرفتی عالی میشد

ساده و شیک مبارکهههه

سوال های مرتبط

مامان سلدا مامان سلدا ۱ سالگی