۵ پاسخ

اینجا نشسته درست گرفته ولی گاها یه وری هم میکنه نمیدونم من زیاد حساس نیستم سرش

تصویر

منم دخترم اویل ک گردن نگرفته بود قشنگ یوری بود گردنش الان خوب شده صاف نگهمیداره

به نظرم مشکلی نیست اگه خیلی این موضوع ناراحتت میکنه برو دکتر خیالتم راحت میشه

نه نمیگیرن

یور چیه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🧿 مامان فسقلی🧿 ۱ سالگی