این قطره زردی رو چجوری استفاده کنم ؟؟

تصویر
۴ پاسخ

چند بود
اینو داد دیگه دستگاه نزاشتین

سوراخ کن هر دفعه ۵قطره بریز تو شیر بدش،خیلی هم بدبو و بدمزس

داخلشو سوراخ میکنی و هر هشت ساعت یه قطره ازش میدی

این قرصه

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۷ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان علی جآنم👼🏻🍼 مامان علی جآنم👼🏻🍼 ۱۱ ماهگی