پسر منم 11کیلوعه
نه بابا نده بچه منکه ۹ کیلوعه ننوشتن ازمایش
نه بابا بچه اذیت میشه موقع خون گرفتن.
گناه داره.
۱۱خوبه.
دخترمن تو۱۶ماهگی ۹و۸۰۰بود
آزمایش هم داد اوکی بود
غذاشم خوب میخوره تقریبا
دیگ نمیدونم چکارکنم ومشکل چیه🤦♀️
واا نه برای چی ۱۱ خوبه دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.