۵ پاسخ

شبیه قارچه شاید لیفش جایی بود رطوبت داشته صابون گوگرد از داروخانه یا عطاری بگیر بزن

صابون گوگرد بزن میره

روی پا دختر منم هست
من فکر میکنم اگزماس نمیدونم بتامتازون زدم ببینم خوب میشه

اره نزار دست بزنه پخش میشه

انگل نداره
اگر سوزش و خارش نداره نشانه انگل هست

سوال های مرتبط

مامان آرسام خان مامان آرسام خان ۳ سالگی
مامان سورنا جون مامان سورنا جون ۳ سالگی