شبیه قارچه شاید لیفش جایی بود رطوبت داشته صابون گوگرد از داروخانه یا عطاری بگیر بزن
صابون گوگرد بزن میره
روی پا دختر منم هست
من فکر میکنم اگزماس نمیدونم بتامتازون زدم ببینم خوب میشه
اره نزار دست بزنه پخش میشه
انگل نداره
اگر سوزش و خارش نداره نشانه انگل هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.