طبیعیه من هر شب خواب میبینم زایمان کردم

۵ پاسخ

از استرسه منم همش خواب دکتر ،بیمارستان وبچه میبینم

یعنی من تو خوابم نمیبینم و ندیدم زایمان کردم تا اون حد 😂😂😂

منم دقیقا همینم ی مذته

منم هرشب خاب میبینم زایمان زودرس کردم :/😐

نه از استرس و بهش فکر میکنی حتما منم همینم

سوال های مرتبط

مامان مهیارو ماکان مامان مهیارو ماکان ۶ ماهگی