سلام بله چرب کن روزی ۳ بار با پماد موپیروسین (برای اینکه عفونت نکنه) بین این ۳ تایم هم چند بار یا پماد استریل چشمی دکتر لمن گفت ۱۰ یا ۲۰ روز بعد طلا بنداز من ۲۰ روزه طلا انداختم خیلی راحت و بی دردسر
مبارکه گلم من ک چرب نکردم خودش خوب شد
من فقط پمادچشمی زدم دوروزنشدخوب شد
مبارکه عزیزم با پماد چشمی چرب نگه دار
اره روزی دوبار چرب کن حالا نخ داره یا گوشواره بچرخون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.