دستورش روی قوطی هست عزیزم. من اندازه هاش رو نصف میکنم چون زیاد میشه. ۷۵ سیسی آبجوش میریزم خنک که شد ۴ قاشق و نصف از حریره میریزم ۳ دقیقه میذارم باشه بعدش آماده ست.
قیمتش چنده الان
من دو قاشق از این میریزم اب میریزم یکم بمونه سفت میشه باید بافتش مثل ماست شل باشه
من میریزم فرنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.