۴ پاسخ

دستورش روی قوطی هست عزیزم. من اندازه هاش رو نصف میکنم چون زیاد میشه. ۷۵ سیسی آبجوش میریزم خنک که شد ۴ قاشق و نصف از حریره میریزم ۳ دقیقه میذارم باشه بعدش آماده ست.

قیمتش چنده الان

من دو قاشق از این میریزم اب میریزم یکم بمونه سفت میشه باید بافتش مثل ماست شل باشه

من میریزم فرنی

سوال های مرتبط

مامان دانیال👶🏻🍼🐣 مامان دانیال👶🏻🍼🐣 ۱۲ ماهگی
مامان پناه❤️💓 مامان پناه❤️💓 ۱۴ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی