آمادگی نداره بهش زمان بده تا 2 سال و نیم
خب عزیزم الان زوده ،بعداز دوسالو شش ماهگی از پوشک بگیرش
چندمین روزه؟
پسر منم از دومین روز تا چهارمین روز مقاومت میکرد واقعیتش مم دعواشم کردم چون اعصاب نمونده بود دیگ برام
ولی بردم خونه مامانم اونا کمکم کردن یکم بهتر شدم
از روز ۵ بهتر شد
از کسی کمک بگیر اگ خیلیییی خسته شدی گاهی وسطا پوشکش کن اعصابت دوساعت اروم و خیالت راحت باشه ک جیش نمیکنه خونه . بعد دوباره شروع کن
تاپیک های قبلی ک پرسیدی همه راهنمایی کردن اما اصلا جواب ندادی
همونارو بخون خیلی بهت کمک میکنه متوجه میشی علت لج دخترت چیه
پسر منم چند روزه لج میکنه به هوای اینکه عروسکش رو دستشویی ببره میریم
فقط مشاور خوب در این زمینه به همه گفتم پریا شعبانی ۰۹۱۷۰۵۳۶۱۵۰ و انلاین هم کمک می کنن و خدا خیرشون بده
هنوز زوده چرا عذابش میدی
دختر منم بعضی وقتها میگه بیشترش ب شورت اموزیش جیش میکنه خودم ببرم جیش میکنه تو تایمش ب خودش باشه بعد از جیش کردن میگه
من امروز روز اولم بود
زوده عزیزم
پسره منم همینجوری بود فعلن بی خیال آموزش شدم تا دوماه دیگه دوباره امتحان کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.