۹ پاسخ

پماد فیزوز

من لوسیون محافظ بی بی فرست میزنم خیلی جوابه

همون پمادا که به با سنش میمالی بزن خوب میشه . من هیدوکورتیزون میزدم یبار صبح یبار شب خوب میشد سریع البته یه لایه نازن

تمیز بشور خشک کن پودر بچه بزن

پودر نشاسته ذرت عالیه
ببر حمام بعد بزار خشک بشه بزن خیلی خوبه من یکسره میزنم

ان ان یا تتراسایکیلین سررررریع خوب میشه

پودر بچه

این عااالیه

تصویر

پودر بچه یا پماد ان ان سریع خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد ۱۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۳ ماهگی