۵ پاسخ

بله عزیزم منم دادم زردیش اومد پایین
شما پیش کدوم دکتر بردی چطوری گفت بدی؟

سلام من از این قرص تا ۷شب .شبی نصف موقع خواب میدادم دخترم خدا رو شکر از ۱۸زردی اومد صفر و بهتر شد

برا پسر من ۱۰.۳ بود دکتر گغت زیر ۱۲ دستگاه نمیخواد

اره دختر من خورد قرصو‌‌ زردیش از بین رفت

سلام عزیزم اصلا ۱۱ نیاز به دستگاه نداره
۱۴_۱۵ رو میزارن تو دستگاه
۱۷-۱۸ رو بستری میکنن

سوال های مرتبط