۵ پاسخ

من میبرم

من از ۹ ماهگیش بردمش خیلی خوش میگذره

من چندروز پیش بردم گفتم پسرم یکسال دوماهشه میزارین گفت اره بردمش اولین بارش بود بعضی بازی ها میترسید ولی بردمش بازیش دادم یکساعت شب هم راحت خوابید خوب خسته شد

دوستان تا 12شب همه ی عکس هامون تخفیف خورده پس عجله کنید و سفارش بدید چاپ هم موجوده برای دیدن نمونه ها و سایر.....
به شماره های زیر پیام بدید
09938953385ایتا
09118247069روبیکا

هزینش چقدره؟؟

سوال های مرتبط

مامان نورا سادات😍 مامان نورا سادات😍 ۲ سالگی
مامان RadMehr👩🏼‍🍼 مامان RadMehr👩🏼‍🍼 ۱۷ ماهگی