۷ پاسخ

باید ببینی بچه امادگس داره یا نه ۱۸ ماهگی به بعد خوبه دیگه من تازه گرفتم دخترمو از پوشک

هر کسی یه نظری داره بنظر من اول از شیر گرفتن بد موشک

از دو سال ببعد میتونی اقدام کنی تا ۳ سالگی‌ وقت داره

چطوری

چطور از پوشاک گرفتی

چطوری

من که از ۱۱ماهگی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 ۱ سالگی