وای 🥲🥹
من الان اولین تکونایی نینیمو حس کردم مردم براش 🥹🥲😍

۹ پاسخ

عزیزم خیلی حس قشنگیه واقعا
خدا برات حفظش کنه ♥️
منم هم هفته شمام ولی هنوز چیزی حس نکردم

اي جانممم خيلي حس قشنگيه ادم دلش ميره براي تكوناش

خوداااا

خدا برات حفظش کنه🫂🩵

ای جوونم بسلامتی عزیزم😍 جفتتون خلفی یا قدامی؟چون من هنوز چیزی حس نمیکنم😕

آخی😍👶🏻
منم می‌خوام🥹

ای جانم عزیزمممممم
بزار برسی ب هفته های بالاتر بیشتر حسش کنی هر دفعه ک حرکت می‌کنه ناخودآگاه لبخند میاد رو لبات❤️

الهی🥰

خیلی حس قشنگیه 🥹🥹🥹🥹🥹

إلهی عزیزم 😍

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو 🐣🤍✨ مامان جوجو 🐣🤍✨ هفته بیست‌وهفتم بارداری