۴ پاسخ

من راضی بودم و این زایمانم میخوام استفااه کنم

ولی این امپول رو نزدم نمیدونستم

منم طبیعی زایمان کردم

ازهیچی بهتره بنظرم بزن

سوال های مرتبط