بچها یکم‌شربت خاکشیر و گلاب خوردم‌مشکلی نیس

۳ پاسخ

خاکشید چون یه حالت لزجی داره میگن باعث سقط میشه در حد رفع هوس خوردی طوری نیست دلی سعی کن نخوری که خدایی نکرده مشکلی پیش نیاد

خاکشیر دهانه رحم باز میکنه یکمش ایراد نداره نوش جان

نه بابا چیزی نمیشه هرچیزی زیادش ضرر داره ،راحت باش

سوال های مرتبط

مامان ستین ومیراث مامان ستین ومیراث ۵ ماهگی
مامان رستا💗 مامان رستا💗 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته هجدهم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سامی مامان سامی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی