آویشن خوردم😐
مشکلی پیش نمیاد؟

۸ پاسخ

عزیزم نگران نباش چیزی نمیشه کمش مشکلی نیس 🥰

وی چرا خوردی مثلا؟؟؟

خواهرمن اوایل بارداریش زعفرون وریشه زعفرون خورده بودنمیدونست بارداره خداروشکرمشکلی پیش نیومدالانم بچش۱سالشه خداروشکر

کم مشکلی نداره زیادش خوب نیس

اصلا نخور گیاهی جات

نخوری دیگ

نباید میخوردی گرمه

چرا خوردی😑😑😑😑😑😑

سوال های مرتبط

مامان کرار🐣🐳 مامان کرار🐣🐳 هفته دوازدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته ششم بارداری
مامان لیان💓 مامان لیان💓 ۱ ماهگی
چشم انتظارم چشم انتظارم قصد بارداری
منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
سارا سارا قصد بارداری
مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی