کسی آیودی داره؟ راضیه جلوگیری خوبیه؟

۴ پاسخ

من ۶ ماهه گذاشتم الحمدلله تا الان خوب پیشگیری کرده فقط پریودم نامنظم گشده

والا من خواهرم 8 سال ایودی داشت چون شوهرش نمی تونست جلوگیری کنه و خب ایودی گذاشت ولی دیگه نتونست بچه پیدا کنه

منم سوالم اینه

خوبه اره من سه سال داشتم

سوال های مرتبط

مامان آراد لیانا 🩵🩷 مامان آراد لیانا 🩵🩷 ۴ ماهگی
مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی
مامان نازلی مامان نازلی ۶ ماهگی