خانمایی ک ایودی گذاشتید جلوگیری میکنید ؟یانه

۳ پاسخ

آیودی میذارن ک دیگ جلوگیری نکنننن
بعد اینکه بعضی ها باردار میشن
باید رعایت کنی کار سنگین نکنی
۳ماه یه بار بری معاینه کنه ببینه جاب جا نشده باشه

عزیزم حتما جلوگیری هم کن

با آیودی هم ممکنه بعضیا حامله بشن آشنا ما شده

سوال های مرتبط

مامان فسقلی👶🏻💙 مامان فسقلی👶🏻💙 ۶ ماهگی