خب مگ آیودی نذاشتی ک دیگ جلوگیری نکنی راحت باشی... آیودی خودش ی روش جلوگیریه دیگ نیازی نیس ک همسرتون جلوگیری کنه
من توایودی باردارشدم ولی قسط شد
احتمالش هست ولی کمه دوروبریام دیدم کسی باردارنشده، زنداییم پانزده سال بود ایودی داشت دوماه برداشت باردارشد
منم دلم میخاد ی روش متمعا رو انجام بدم این کاری کردین خوبه !؟
هزینش چقدره !؟
امان از این مردااااا اه
خودمون کم بدبختی داریم استرس این اسکولا هم باید بکشیم😒
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.