۵ پاسخ

خب مگ آیودی نذاشتی ک دیگ جلوگیری نکنی راحت باشی... آیودی خودش ی روش جلوگیریه دیگ نیازی نیس ک همسرتون جلوگیری کنه

من توایودی باردارشدم ولی قسط شد

احتمالش هست ولی کمه دوروبریام دیدم کسی باردارنشده، زنداییم پانزده سال بود ایودی داشت دوماه برداشت باردارشد

منم دلم میخاد ی روش متمعا رو انجام بدم این کاری کردین خوبه !؟
هزینش چقدره !؟

امان از این مردااااا اه
خودمون کم بدبختی داریم استرس این اسکولا هم باید بکشیم😒

سوال های مرتبط

مامان آراد لیانا 🩵🩷 مامان آراد لیانا 🩵🩷 ۴ ماهگی
مامان فسقلی👶🏻💙 مامان فسقلی👶🏻💙 ۶ ماهگی