۱۰ پاسخ

مامانا اگه گروه دارید منم عضو کنید

من نبودم گذاشتم

من هم گزاشتم پریود نبودم برای من اصلا درد نداشت

من پریود نبودم گذاشتم

ایودی چند میگیره مینا؟مطمئنه دیگه؟

میای گروه

خوب برو دکتر امپول مزنه ک پریود بشی

عزیزم شما سالنتون کجاس؟من میخام ناخنامو ترمیم کنم واس عید نوبت دارید؟

وقتی پریود باشی راحت تره چون هم رحم پایین تره همم دردش کمتره و عضله ها شل تره

میگن پریودهم نباشی میزارن

سوال های مرتبط