۲ پاسخ

مادرت همرات ببر
یکم درد داره
یه هفته ای باید استراحت کنی از پله بالاپایین نشی تا آیودی جای خودشو بگیره تکون نخوره
ممکنه اعصابت بهم بریزه توی پریودیاتم. دردات بیشتربشن

من روز سوم پریودیم گذاشتم خیلی سخت بود نمی‌خوام بترسونمت ولی سعی کن یه نفر با خودت ببری من حالم بد شد

سوال های مرتبط

مامان 🍬کسری🍭 مامان 🍬کسری🍭 ۱۰ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۵ ماهگی