۲ پاسخ

منم گذاشتم بیس روز پیش خیلی درد داشتم قرص هاتو سروقت بخور مفنامیک اسید داد ب من با یکی دیگه یادم نیس چی بود

ای وای چه جوری بود خیلی درد داشت یا قابل تحمل بود
من امروز امپول زدم برا سه ماه ولی میخوام ایودی بزارم میترسم

سوال های مرتبط

مامان تینا تانیا مامان تینا تانیا ۱۱ ماهگی