سلام بیبی چک زدی ؟؟؟چی شد؟؟
من ماه پیش گذاشتم
مدلش امریکاییه
فقط دوسع روز لکه بینی داشتم خیلی کم
ن دیگ جلوگیری ندارم
هزینش شد 1700
من سه بار ایودی گذاشتم دو تاش هندی بود آخری هم که تازه گذاشتم همه جا ۵تومان بو من خریدم ۸۰ بعد ۵۰۰دادم برام گذاشتش
خیلی خونریزی داره من 5ماهه گزاشتم گهگاهی یکم درد احساس میکنم زیرشکمم ولی خونریزی خیلی داره نه جلوگیری نمیکنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.