۴ پاسخ

سلام بیبی چک زدی ؟؟؟چی شد؟؟

من ماه پیش گذاشتم
مدلش امریکاییه
فقط دوسع روز لکه بینی داشتم خیلی کم
ن دیگ جلوگیری ندارم
هزینش شد 1700

من سه بار ایودی گذاشتم دو تاش هندی بود آخری هم که تازه گذاشتم همه جا ۵تومان بو من خریدم ۸۰ بعد ۵۰۰دادم برام گذاشتش

خیلی خونریزی داره من 5ماهه گزاشتم گهگاهی یکم درد احساس میکنم زیرشکمم ولی خونریزی خیلی داره نه جلوگیری نمیکنیم

سوال های مرتبط

مامان آراد لیانا 🩵🩷 مامان آراد لیانا 🩵🩷 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۵ ماهگی