طبیعیه.. میگن ماه هشت و نهم چون بچه درشت میشه و دیگه شناور نیس مثل قبلا تو کیسه اب.. حرکاتش کمتر میشه
واسه منم کم شده
اره مال منم کم شده .. صبح رفتم بهداشت ضربان قلبشو چک کردم خوب بود خداروشکر
اره کلا کم میشه حرکتشون تو ماه هشت
فک کنم جاشون کم میشه فقط خودشونو یجا گرد میکنن
جاش تنگه واسه همین تکوناشم کم شده
این همه ورزش کردن دلشون میخوان این ماه به ما استراحت بدن انگار بزار راحت باشن🤣🤣🤣😅
وای من هر روز نصفه عمر میشم
خیلی داره سخت میگذره
دق میکنه آدم
واسه منم کم شده😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.