از طریق سونو 🦦
سونو باید بری
سونو بگه همونه دیگه نمیشه خودمون بفهمیم چجوریه
من الان بچم بریجه
لگداش روی مثانمه
لگدش توی واژنمه یدونه لگد میزنه انگار از واژن میخواد بیاد بیرون
الان به پهلوی راستم توی پهلومه
من ۲۱ هفته رفتم بریچ بود
ولی الان میدونم سفالیک شده چون وقتی سکسه میکنه زیر نافم بالای واژنم تکون میخوره
ازطریق سونو
من سونو انومالی رفتم گفت برا من بریچ یعنی پاهاش انگار تو واژنم تا این حد
برو بهداشت صدای قلبش رو بذارن اگه از زیر ناف صدا اومد سفالیکه
سونوگرافی
سونو هفته ۳۶ ب بعد معلوم میش
قبلشم معلومه تو سونوها مینویسن
از طریق ضربه های میتونی متوجه بشی مثلاً بریچ تو مثانه می نه ولی سفالیک تو معده اس انگار و اینکه بریچ درد داره
ضربه هاش کجاست ببین من وقتی ضربه هاش تو واژنم حس میکنم میفهمم بریچ شده
اگه حرکتشو خواهر تو پهلوهات و سر معده ات حس میکنی سفالیکه اگه اون زیر یا روی مثانه حس میکنی یا توی واژن بریچ هستش
سکسکشو کجای دلت حس میکنی
فقط سونو
از سمت خدا ندا میاد😂
از انومالی موقعیت قرار گیری جنین رو مینویسه دیگه نگاه کن
تو آخرین سونوگرافی وضعیت قرارگیری جنین زده
تو سونوهات نوشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.