یه سوال شما بعد از خرید سیسمونی جشن سیسمونی هم میگیرید؟؟

۱۲ پاسخ

اگر ۳۰ سال پیش میزاییدم اره😂😂

سیسمونی رو از پسش بربیام با این حجم از خرج سنو و آزمایش و دارو هنر کردیم ب جشن دیگع نمیرسع😂🤦🏻‍♀️💔
پول جشن و بردارم ی تیکع طلا برای آینده ش بخرم بهتره

من عروسیشو نگرفتم حالا بیام جشن سیسمونی بگیرم؟اوسکولم؟ حالم از هرچی مراسم چرت پرت بهم میخوره

نه دیگه خرج های اضافه میشه اینا
هر موقع اومدن دیدن بچه میگم اگه خواستین اتاقش هم میتونید ببینید

نه اصلا از این نوع جشنا خوشم نمیاد حتی تعیین جنسیتم نگرفتم

بعضیا میگیرن ولی من دوست ندارم

این جشن برا پولدارس ک ی سیسمونی کامل بدن ی اتاق جدا برا سیسمونی ن برا ما بیچاره ها ک تو این مملکت تو هزینه سونو و ویزیت و زایمان موندیم و فقد وسیله های واجب و خریدیم

بعضی از مراسم های قدیمی برای چشم‌و هم چشمی بوده هیچ فایده و معنای خاص و با ارزشی نداشته اینکه بیان بچه رو ببینن از سر محبته ولی اینکه بیان سیسمونی و ببین آمار قیمت و در بیارن و الکی تعریف بکنن برای چشم و هم چشمی ما خودمون ترکیم از ترک ها همه جور مراسمی بر میاد ولی من قصد این کار و ندارم چون نه حوصله دارم نه پولم اضافه کرده نه علاقه ای به این دارم که بعدا با وسایل یکی دیگه بخان مقایسه بکنن برای زایمان اگه اومدن با چای و شیرینی و میوه پذیرایی میکنم یه سال دیگه به جاش تولد یه سالگی و مهمونی درست و حسابی میدم اونایی که ارزش دارن و شام میدم جشن میگیرم

به حق چيزاى نشنيده😂😂😂😂

برا من مامانم سیسمونی گرفت جشن سیسمونی ام میگیره آره

فامیلای ما میگیرن ولی من خوشم نمیاد نگرفتم

ما نداریم این رسم رو، چجوریه جشن میگیرین همرو دعوت میکنین؟شام هم میدین؟

سوال های مرتبط

مامان سه تا قند عسل مامان سه تا قند عسل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩵آقا نی نی🩵 مامان 🩵آقا نی نی🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی
مامان 🩵هیرمان🩵 مامان 🩵هیرمان🩵 ۳ ماهگی
مامان بهراد 😍❤️🧿 مامان بهراد 😍❤️🧿 ۷ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری