۱۳ پاسخ

وای کشکام با طعم پنیر چدار چقد حال بهم زنه و مزخرف🤢 🤢 🤢

مزه گه میده بنظرم 🤣🫢😑

کلاسیک همون که رنگ بسته ش آبی هست

سادشو منو پسرم بیشتر دوسداریم

کشک محلی ها بهتره .گرد و مدادی ها

طعم قره قروت بهتره

سادشو قره قروتش خوشمزس

دختر من طعم قره قروت رو دوس داره

پسر من اولین بار امروز کشکام خورد طعم پنیری(جلد نارنجی) خودش خیلیییییی پسندید و همشو خورد اما من خودم به معنای واقعی مزه اب پنیر گندیده میداد و حالم بد شد

اصلا خوب نیست همش ارده انگار یکمی کشک داشته رد میشد از کنار آرد خودشو مالیده بهش

خیلی ترشو شوره من نپسندیدم دل ادم غش میوفته

من نخوردم تا حالا خوشمزس؟

معمولیش از همه بهتر بود بنظرم،دختررم همون بیشتر خوشش اومد البته ذائقه ها متفاوتن

سوال های مرتبط