یجا تو گهواره خوندم نمیدونم راسته یا غلط گفته بودن اگه زودتر شیر بیاد علایم زایمان زودرس الکیه یا واقعی؟
اره عزیزم طبیعیه دکتر گفت بعضیا اینجورین
سوتین ببند
دستم نزن
خداروشکر پر شیریم
تحریک سینه نداشته باش
بعضیا اینجوری دیگه
اسم دکترت چیه؟
برامنم اغوز توش اومده ولی تا فشار ندم بیرون نمیاد سینو تحریک نکن
سلام نباید ترشح داشته باشی ترشح زیاده باعث شروع انقباضات و زایمان زودرس میشه
حتما برین دکتر
و راحت از کنارش رد نشین
برامنک ایجوری نیس...نمیدونم بخدا بد هس یانه
ولیرخب سینت تحریک نکن
نمیدونم والا من هنوز ی قطره هم نیومد از سینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.