چقد ناراحت شدم با دیدن تاپیکت بخدا که میفهمم چی میکشی من که دیگه نمیدونم چیکارکنم چه دکتری ببرم قد وزنش که افتضاحه و هر بار میبرم وزنش کمتر شده از اینکه هیچ کاری از دستم برنمیاد خسته شدم
پیش دکتر سعیده سیستانی فوق تخصص گوارش ویزیت انلاین بگیر شیرش حتما رژیمی بده ریسورس جونیور بزار کنار فعلا معکوس عمل نکن راه هارو اشتباه رفتی
مشکل دخترمنونوشتی کلن😥
عزیزم دخترت بخاطر رفلاکس اذیته و هیچی نمیخوره احتمالا حالت تهوع هم داره.
رفلاکس تو این سن الرژیکه. شما از اول رعایت نکردی شیر رژیمی و دارو رفلاکس ندادی بچه کلا اعتصاب غذا و شیر کرده
همین شیر ناسازگاری که بهش میدی باعث رفلاکسشه
باید شیر رژیمی و داروی انتی اسید بخوره .ببرش فوق تخصص گوارش کودکان. اگه شهرتون دکترای خوبی نداره با دکتر حسینی انلاین ویزیت بشو این بچه اذیته خیلی بخدا اعصابم خیلی خورد شد براش.
دکتر مقدادی هم فقط داروهای گرون خارجی تجویز میکنه
همون فور اوری که تجویز کرده احتمالا نمیسازه به دخترت که میگی بالا میاره و دیگه همون شیر توخوابم نمیخوره چون پروبیوتیکه سنگینیه و توش خرما و سویا داره که الرژن هم هست
پروبیوتیک هم حتما بهش بده کیدی لاکت یا پدی لاکت روزی یک سیسی خیلی کمک میکنه بچت التهاب شدید گوارش روده و معده داره تا التهابش کم نشه درست نمیشه اینکارا که گفتم بکن حتما خوب میشه
بهش سانستول و زینک بده
عزیزم رفلاکس نداره؟
دختر منم تو خواب شیرمیخورد یه مدت فقط، رفلاکس داشت دارو خورد خیلی بهتر شد
لطفا لطفا اطفاااااا ب حرفم گوش کن دخترمنم مثل بچه شمابودحتما اینایی ک میگمو بخر انجام بده چون تجربه دارم ساشه سام هلث روزی یدونه نیم ساعت قبل ناهار با اب قاطی کن بده شربت لیکوزینک روزی ۳سیسی وتمام خیلی خوب میشه اشتها من بعدمدتها ی دکترخوب پیداکردم اینو گفت
غذاهاشم نرم بده کوکو نرم گوشا مرغ و بزار ۴ ساعت بپزه ران مرغ ریز ریز کن خیلی ریز بهش بدههمه چی و خیلی ریز اندتزه نخود کمکم بزار دهنش
عزیزم اول شیرشو عوض کن اپتامیل پپتی جونیور غیر این شیر دیگه ای نده احتمالا بچت الرژی به شیر گاو داره شربت زاتیدن یادهمون کیتیفن خارجی تهیه کن قبل شامش یک سیسی بده ، شربت زینک دکتر کیدز هم بگیر صبح قبل نهارش ۵ سیسی بده ،شبم قبل شامش ۵ سیسی بده ، مولتی ویتامین کیندر یا اسماویت هم بهش بده ، قبل میان وعدشم بهش یک سیسی کوالی فول بده اشتهاش رو تحریک میکنه شیرشم عزیزم کم کن روزانه۳۰۰ سیسی بیشتر نده اونم پپتی جونیور فقط شیر معموای نه انشالا بهتر بشه شربت زاتیدن حتما تهیه کن التهاب دستگاه گوارشش و کم میکنه بهتر میشه ، با دکتر سعیده سیستانی فوق تخصص گوارش کودکان توی گهواره و دکتر ساینا هست ویزیت انلاین بگیر کمکت میکنه
عزیزم دقیقا مشکله منو داری ولی من دخترم بعد یک سال اروم اروم خوب شد الهی بمیرم دقیقا منم از بچه بزرگ کردن لرتی نبردم دقیقا همین بچه میخوابید مادر باید استراحت کنه ولی من تازه تو خواب بابد بهش شیر میدادم خیلی خسته شدم خیلی ولی دکتر بهم گفته بود باید حتما ببریش گفتار درمانی و سیرشو کم کنی و غذای انگشتی بزاری پیشش یه دکتر دیگ هم هست اسمش سحر یزدانیه کارش خیلی خوبه تهران هست میتونی تلفنی زنگ بزنی
پسر منم دو سالشه از اول تو خواب فقط شیر خورده و ابدا در بیداری لب به شیر نمیزنه ۵ ماهش بود کلا اعتصاب شیر کرد و شیر مادر دیگه نخورد بعد شیر خشک رو من تا همین الان فقط تو خواب تونستم بهش بدم اونم خیلی خیلی کم میخوره غذا هم به شدت بد غذاست
وای خیلی سخته واقعا😔 پیش دکتر فیروزی برو تو رشت ، دکتر خیلی خوبیه شاید کمک کنه عزیزم
فدای دلت بشم گلم😔❤️
ببین من بچم به مدت لب به هیچی نمیزد مجبور شدم دیگه سوپ ماهیچه درست میکردم میکس میکس میکردم با شادی و خنده با باباش یا مامانم با سرنگ میریختم دهنش نمیذاستم گریه کنه ها بعدش بازی میکردم
نمیگم توام بکنیا این کارم تایید نشدس ولی مجبور شدم همون به بچم قوت داد
عصاره ماهیچه تو شیشه ام بهش بده
حواسشو پرت کن به یه چیزی
دختر من فقط توی خواب شیر خورده اصلا توی بیداری لب ب شیر نمیزد و بعد یک سالگی خودش کلا شیر رو قطع کرد الانم بدغذاس
الهی بمیرم برات بخدا میدونم چه زجری میکشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.