۹ پاسخ

عزیزجان تاحالا دکتر مغز و اعصاب هم بردین ؟

عزیزم با گوشی بهش غذا بده گوشی بده دستش فیلم های مورد علاقشو بذار شاید بخوره امتحان کن ببین چجوریع ؟؟؟؟ انشالله که نتیجه بگیری شاید اصلا بچتون هیچ مشکلی هم نداشته باشه فقط بد غذا باشه حالا یکبار با گوشی امتحان کن ببین جواب گرفتی بهم خبر بده

چندکیلوعه وزنش؟

به نظرم بازم بگرد دنبال دکتر
برو تو تلگرام گروه هایی که مامان هایی مثل تو دورهم دارن عضو شو
کاردرمانی رو ول نکن

عزیزم گل دخترت وزنش چطوره؟
چیزای ابکی سوپ وشیر برنج واب گوشت بدو ن گوشت اینا روهم نمیخوره
پستونک هم میخوره؟چون پستونک سیری کاذب میاره

دکترا چی میگن ؟تا کی ادامه پیدامیکنه؟ هلاک شدی😥

فرنی این چیزا هم نمیتونه بخوره؟
خیلییی يواش يواش غلظت چیزاشو بیشتر کنی نمیشه؟

خب دکترا چی میگن؟دلیلش چیه؟

ینی هییییییییییچ

سوال های مرتبط