۳ پاسخ

اگه گیگوز میخوای من بیست تا دارم به قیمت سهمیه میدم
شیرخشک خوبی بود ولی الان بهداشت بهش سهمیه داده میخوام اونو بدم

چطوری پیدا نمی کنی داروخانه ها ندارن؟؟😕

من دکتر برا پسرم‌گیگوز تجویز کرد خوبه ولی پیدا کردنش سخته

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی
مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی