برای بچه سه سال نیم ک سرفه میکنه چ شربتی خوبه

۵ پاسخ

پلارژین

من که همیشه اینجور مواقع پلارژین کیدز میدم بهش

دارو نمیدونم ولی تخم به چندتا دونه بریز تو یدونه استکان یک حبه قندم بنداز با اب جوش هم بزن بذار رو بخار کتری یکم بمونه غلیظ شد بده بخوره قاشق قاشق عالیه

اگه سرفه خلط داره شربت زاديتن عاليه

پدی کاف

سوال های مرتبط

مامان ال ای مامان ال ای ۴ سالگی
مامان آرمین و آرمان مامان آرمین و آرمان ۴ سالگی