۸ پاسخ

خیلی دیر گرفتی از پوشک قربونت

ی مقدار دیر گرفتیش برای همین سخته همکاری کنه باهات باید صبور باشی
حالا ب هر حال براش جایزه تعیین کن چیزای کوچیکی ک دوسداره از خوردنی تا چیزای دیگه تشویقش کن هر جور ک میدونی دوسداره کم کم باهات همکاری میکنه
فقط دعواش نکنی ی وقت

من به دلارام با آرامش میگفتم مامان جون پی پی ها باید فشار بدی از باسنت بیرون بیاین بعد برن خونشون
بعددستشویی‌میبردمش میگفتم پی پی های دلارام سریع بیرون بیاین برید خونتون بدو
اینطور میگفتم جواب میداد دخترم فشار میداد پی پی هاش میامد میگفت برید خونتون😂😂😂😂
البته پارسال این برنامه داشتم الان یکسال شده دیگه بزرگ شده

برای جیش برچسب بخر هر بار جیش میرید کنید برچسب بزنید
پی پی هم یه مدت سر پا بگیرش تو دستشویی
بعد کم کم میشینه خودش

منم تازه یک ماهه گرفتم. یک قلم اعلام می‌کنه یکیش نمیکنه

دختر منم پي پي داشته باشه هي بدو بدو ميكنه من متوجه ميشم پي پي داره سريع ميبرمش دستشويي بعضي وقتا خودش ميگه ولي جيششو خودش ميگه هميشه بنظرم بايد تو اين مرحله بيشتر صبوري كني

ببین فقط صبوری میخواد و اینکه خودت هی ببریش تا ملکه ذهنش بشه..

منم سر این موضوع دیوونه شدم دیگه

سوال های مرتبط