مامانا نشتی کیسه اب چجوری یکم اب ازم اومد خیلی میترسم😔😣😣

۴ پاسخ

آب رقیق بود یا همراه با ترشح بود؟
چون تو هفته‌های ما طبیعیه ترشح آبکی بیاد

اصلا ریسک نکن برو بیمارستان

اگر بازم تکرار بشع و با عطسه سرفه اینا اب بیاد امکانش هست برو زایشگاه چک کنن

شرتت رو عوض کن
سرفه کن چند تا
اگر بازم اومد برو تا چک کنن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی