منم امروز سونو داشتم و وزن بچه هم ۱۱۸۶ بود دکتر سونو گفت ک وزنش ایده آل نیست و حتما لیدی میل و پروتئین بخور
ولی پزشکم گفت وزن طبیعیه
حالا اگه دوست داشتی لیدی میل بخور
من از ۳۱ هفته خوردم
هفته ای دوبار
تا ۳۶ هفته
وزنش ۳ کیلو بود
لیدی میل اولا تاثیر قطعی بر وزن جنین نداده. ممکنه خودتو چاق کنه ولی بچه رو نه. اینم بگم از ۳۰هفته بچه وزن میگیره استرس نداشته باش. بمون هفته ۳۰اینا دوباره برو
فک نکنم لیدی میل ضرر داشته باشه من از هفته ۳۱ خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.