۴ پاسخ

من آموزش شیر دهی که رفتم گفت سکسکه همون اروغی هست که گرفته نشده
وقتی سکسه می‌کنه یا به پهلو بخوابونم یا دمر ‌رو دستم نگه دارم چون آب میپره توی گلوی نی نی و خطر داره

والا ما که مادربزرگم میگه بچه ای که سالم سکسکه میکنه، روده گشاد میکنه، حالا یی ها میگن رفلاکس چمیدونم اروغش درست نگرفتیم از این حرفا

عادیه دیگه سکسکه نکنن خوب نیس و باید کاری کرد

علتش این ک بچه ی ادمیزاده و قاعدتا باید واکنش های عادی ادمارو داشته باشه مثل سرفه عطسه سکسکه ….
یکم بلندش کن ایستاده نکهش دار ریه هاش بهتر بتونه کار بکنه

سوال های مرتبط

مامان دختر و پسر گلم مامان دختر و پسر گلم ۱۲ ماهگی
مامان دیار و دایار مامان دیار و دایار ۹ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته سیزدهم بارداری
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان مَهوا مامان مَهوا ۷ ماهگی
مامان فسقلی👶🏻💙 مامان فسقلی👶🏻💙 ۶ ماهگی
مامان آیلار❤️🌜 مامان آیلار❤️🌜 ۸ ماهگی
مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 ۵ ماهگی
مامان رهام♥️ مامان رهام♥️ ۲ ماهگی