من آموزش شیر دهی که رفتم گفت سکسکه همون اروغی هست که گرفته نشده
وقتی سکسه میکنه یا به پهلو بخوابونم یا دمر رو دستم نگه دارم چون آب میپره توی گلوی نی نی و خطر داره
والا ما که مادربزرگم میگه بچه ای که سالم سکسکه میکنه، روده گشاد میکنه، حالا یی ها میگن رفلاکس چمیدونم اروغش درست نگرفتیم از این حرفا
عادیه دیگه سکسکه نکنن خوب نیس و باید کاری کرد
علتش این ک بچه ی ادمیزاده و قاعدتا باید واکنش های عادی ادمارو داشته باشه مثل سرفه عطسه سکسکه ….
یکم بلندش کن ایستاده نکهش دار ریه هاش بهتر بتونه کار بکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.