🆘️🆘️🆘️ حدس بزنین تودلیم دختره یا پسر؟

۱۰ پاسخ

دخمل

دختره بنظر من

دخترررررر

علائم بده جنسیت بگم
یه علائمم خودم میپرسم تنبلی یا زرنگ؟

منم‌بعد پریودم باردار شدم البته تو تایم تخمک گذاریم بوده یعنی من ۱۳تیر پریود شدم ۲۰تیر پاک‌شدم
۲۴تیر عروسی کردم ۲۶تیر هم اولین رابطم بود ولی خب خودمون ریختیم ولی فکرم نمیکردم فوری بگیره بچم پسر شد فک‌کنم تایم تخمک گذاری بوده

دختره

دختر مگه بارداری🥺😳

حس میکنم دختره

پسر

دختر
البتع حدسای من همیشه اشتباس

سوال های مرتبط

مامان مانلی مامان مانلی ۲ سالگی
مامان ادیب‌و‌همتا◠‿◠ مامان ادیب‌و‌همتا◠‿◠ ۳ سالگی