۴ پاسخ

دختر منم اینطوریه خخخ
من که حس میکنم سردی داره
چون یکم سیاهدونه دم میکنم گاهی یکم میدم بهش بهتر میشه

اروغشو خوب نمیگیری بخاطر اونه بیمارستان بودم پرستار بهم گفت

واسه دندونشه عزیزم

دختر منم اینجوریه

سوال های مرتبط

مامان آوا و آریا💙 مامان آوا و آریا💙 ۱۴ ماهگی