۵ پاسخ

منم چیزی نمیدم بهش خداروشکر همه چیش اوکیه

من چکاپ بردم دکتر هیچی نداد گفت به هیچی احتیاج نداره

من هیچی به دخترم نمیدم🫡 از ۱۵ ماهگی هم قطره ی اهنشم ندادم چون با هیچکدوم سازگار نبود حتی سیدرال که بهترینه طفلک یبوست میگرفت خونریزی میکرد منم قطع کردم اوضاعش خوب شد از اون به بعدم هیچی ندادم تا الان☹️

من دکتر طبق چکاپش دوز آهن نصف کرد ینی یه شب در میون. ویتامین دی هم که همه باید بخورن خودمون ۵۰ هزارتا در ماه بچه های ۲ تا ۱۲ سال ۲۵ هزار تا ینی شش روز در هفته روزی هزارتا

برای پسرم دکترش گفت ،امگا ۳ و ویتامین دی
قبلا هم چند دوره امگا و کلسیم و دی داده بود

سوال های مرتبط