۳ پاسخ

من ان‌تی ۳۶ بودم. جارو و تی هم میکشیدم . واسه انومالی ۴۶ شده بود😂
بهش خیلی فکر نکن. حساس نشو اما مراقب باش و خودتو خسته نکن. کلا بارداری با بارداری و بدن با بدن فرق داره.

من ۳۰ بودم میکشیدم الان که ۳۸

دکتر سونو نوشت واسه سیروکست تو این هفته؟ یاخودت خواستی؟ اخه من شنیدم با انومالی چک میکنن سیروکسو

سوال های مرتبط

مامان دِلیار🩷🐣 مامان دِلیار🩷🐣 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شکلات ۱و۲ مامان شکلات ۱و۲ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری