من انتی ۳۶ بودم. جارو و تی هم میکشیدم . واسه انومالی ۴۶ شده بود😂
بهش خیلی فکر نکن. حساس نشو اما مراقب باش و خودتو خسته نکن. کلا بارداری با بارداری و بدن با بدن فرق داره.
من ۳۰ بودم میکشیدم الان که ۳۸
دکتر سونو نوشت واسه سیروکست تو این هفته؟ یاخودت خواستی؟ اخه من شنیدم با انومالی چک میکنن سیروکسو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.