خانم ها چرا تو سنو انتی طول سرویکسم رو ننوشت

۴ پاسخ

اگه دکتر نوشته باشه برات بررسی میکنن ، بستگی به جايي که میرید داره

جای خوبی بری مینوسه
بعضی ها هم پولی هستن باز مجدد برای اون هزینه جدا میگرن

اونو جدا باید سنو واژینال شی

برا منم ننوشت.

سوال های مرتبط

مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری