سلام ب ماه نهم انشالله چیزی نمونده بیای بغلم پسر قشنگم 💙🥹 👼

تصویر
۳ پاسخ

منم فردا وارد ماه نه میشم😍 خداکنه زودتر بگذره برام ماه هشت که خیلی کند گذشت

بسلامتی انشاالله به موقع بدنیا بیاد عزیزم
همچنین بچه های هممون

تاریخ زایمانمون یکیه😍

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو🦋 مامان پرنسس کوچولو🦋 هفته سی‌وششم بارداری