۱۶ پاسخ

😍😍😍😍😍😍😍

🥹خیلی حس قشنگیه من از۱۶هفتگی حس کردم اما دو روز پیش ک زد شکمم قشنگ اومد بالا اینقد ذوق کردم اشکام میومد…با اینکه بچه دومه ولی انگار ذوقش بیشتره😁😁😁

ای جانم عزیزم ایشالا که به سلامت بغلش بگیری 😘🍭

بسلامتی عزیز دلم

الهییی 😍🥰😍🥰😍🥰😍

اخییی 🥺
چقد دلم تنگ شد برای روزایی ک پسرم تو شکمم تکون میخورد از لحظه به لحظش لذتشو ببر خیلی زود تموم میشه 😍❤️

ای جان 😍

ووی چه احساسی شدی🥹😍
بعد من احساسش کردم اول ترسیدم بعد مثل چی خنده ام گرفت شوهرمو صدا کردم ک بیا جوجه مون شروع کرد😂😂😂

ای جونم ..به سلامتی بغل ش کنی..

خدا کنه منم زودتر این حس ها رو تجربه کنم

بعد ده سال اقدام باردار شدم 🥹

منم منتظرم بفهمم هنوز چیزی حس نکردم

اخی عزیزدلم خیلی حس قشنگیه😍🥰 .منم از دیروز یه حرکتایه کوچولو تو پهلوم حس میکنم 🥺😍

جاننننننن

آخی عزیزم خیلی حس خوبیه
برای همه چشم انتظارا دعا کن لطفا

ترس نداره؟ من احساس میکنم میترسم

عزیزم دقیقا ۱۷هفته و چند روزین من ۱۷هفته و ۴روزم درحد سفت شدن حس میکنم لگدشو هنو حس نکردم جفتمم خلفیه

عزیزممم🥹 ایشالا ب سلامتی بغلش کنی🫂🤰🏻❤️

سوال های مرتبط

مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 ۲ ماهگی
مامان نیهاد. مامان نیهاد. هفته سی‌وهفتم بارداری