۵ پاسخ

من بچه ام یکسال و سه ماهش جرت نکردم خاکشیر بدم یا شکر نکنی بزارین همه چیز طبیعی باشه هرچیز ندین بچه گناه داره

خاکشیر و نبات بکوب بهش بده من مادرشوهرم برای همه بچه هاش همین کارو کرده مشکلیم نیست ولی هر کسی اعتقاد خودشو داره 🙏🏼

من یکم اب جوشیده ولرم با شکر میدم خوب میشه

جز شیرمادر نباید هیچی داد
نهایت آب جوشیده ولرم اونم حداقل از ۳ ماهگی

نع به بچه تا ۶ ماه نباید چیزی داد

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۱۴ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۰ ماهگی