۱۶ پاسخ

آب بدنش خشک میشه
یبوست میشه
دل درد
شکم درد
کلیه اش به مشکل میخوره

مگه با بچه و بدنش مشکل داری آخه😬
گناه داره بچه اذیت میشه باید به اندازه آب و شیر خشک بریزی ، اگر بیشتر بریزی شی بهتر نمیشه که ترکیبش بهم میریزه معده و روده بچه اذیت میشه از طرفی آب بدنش کم میشه شیر باید نیاز به آب و غذای بچه رو تامین بکنه با این کارت خراب میکنی این موضوع رو

نباید همچین کاری بکنی معلومه که مشکل داره چرا همچین کاری میکنی ؟

نه یبوست میگیره بچه. بچه دوتا بسته

عزیزم چرا روی بسته شیر خشک رو نخوندی؟؟
کلیه بچه نابود شده
من با اینکه خواهرم شیر خشکی بود بازم رو قوطی شیر خشک رو هزار بار خوندم
شیر رو هم بیشتر از یه ساعت نزار بمونه
از آب چند بار جوشیده شده هم استفاده نکن

هر30تا 1پیمانه باید بریزی

وقتی سواد ندارید اطلاع ندارید ازچیزی لطفا بچه نیارید رو جعبه شیر خسکو ک میتونی بخونی میخوای بکشیش

هر سی تایی یک پیمانه

کلیه بچه رو نابود میکنی با این کارت

چرا خیلی مشکل داره. کلیه بچه نابود میشه. شیر خشک زیاد رسوب میکنه تو کلیه.

۶تا ۲پیمانه باید بریزی دکتر گفت

زیاده ۶۰تا ۲تا پیمانه کافیه

خب چرا؟

چرا یبوست میاره

واچرا

چه شیر خشکی میدی؟کدوم مارک

سوال های مرتبط