۲ پاسخ

پاشو راه برو . جهتتو عوض کن همش. من اینکارو میکنم وقتی یهو تکون میخوره دردم میگیره اینکارو میکنم ساکت میشه

فکر کنم طبیعی باشه و ربطی به سزارین یا طبیعی نداشته باشه چون بچه منم که حرکت میکنه دلم خیلی درد میگیره و واژنم تیر میکشه

سوال های مرتبط

مامان 🩵هایکا🩵 مامان 🩵هایکا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری